FANDOM

Усё пра трамваях...
Сардэчна запрашаем у беларускай Tрамвайвікіі!
Flag of Russia.png
Трамваі ў Расіі
Flag of Belarus.svg
Tрамваі ў Беларусі
Flag of Ukraine.png
Трамваі ў Украіны
Flag of Latvia.png
Tрамваі ў Латвіі
Flag of Poland (normative).png
Трамваі ў Польшчы
-
-
-
-
-
-
...у
беларускай Tрамвайвікіі
Цяпер у Tрамвайвікіі 58 артыкулаў на беларускай мове.
Cённяшняя дата: 22.07.2017

Ці ведаеце вы...

Адна з станцыі Валгаградскага метротрама

з новых артыкулаў:

Бягучыя падзеі

У нашай энцыклапедыі мы выконваем цяпер праект описывания рускіх трамвайных сістэм. Каб узыскац больш інфармацыі, наведай Партал:Трамваі ў Расіі.

У іншых мовах

Абраны артыкул

Tatra KT-4D у Львові.jpg

Львоўскі трамвай - сістэма электрычнага трамвая Львова, адзіная ў Заходняй Украіне трамвайная сістэма, найбуйнейшая сярод вузкакалейнай трамвайных сістэм Украіне. З 1880 па 1908 гады выкарыстоўвалася конная цяга, з 1894 - электрычная. Гэта першая на тэрыторыі сучаснай Украіны сістэма коннага трамвая.

Найбольшага росквіту дасягнуў напярэдадні Другой сусветнай вайны, калі быў асноўным транспартам горада, з сярэдзіны 20-га стагоддзя паступова губляе пазіцыі. Па стане на 1 студзеня 2011 гады налічае 9 маршрутаў і эксплуатуецца камунальным прадпрыемствам «Львовэлектротранс». У 2010 годзе на трамваі прыходзілася 24,3% пасажырскіх перавозак у горадзе.

Плануецца, што ў будучыні трамвай стане прыярытэтным відам транспарту ў Львове.

(артыкул цалкам…)

Абраны артыкул

Moscow tramvay.jpg

Маскоўскі трамвай - сістэма сухапутнага трамвайнага руху ў Маскве. Адкрыта 25 сакавіка (7 красавіка) 1899 гады. На 2012 год дзейнічаюць 48 маршрутаў, якія абслугоўваюцца пяццю дэпо. Даўжыня ліній (па восі вуліц) складае 181,1 км; даўжыня шляхоў у аднапутных вылічэнні, уключаючы шляхавых развіццё дэпо, складае на 1 студзеня 2008 416 км. Маскоўскае трамвайны гаспадарка эксплуатуецца арганізацыяй ГУП «Мосгортранс». Трамвай ўтворацца дзве ізаляваныя сеткі: асноўная і Прэсненскага сетку на паўночным захадзе, абслугоўваная Краснопресненская трамвайных дэпо. Трамваі паміж двума сеткамі перавозяцца на аўтамабільных прычэпах. (артыкул цалкам…)

Абраны артыкул

VarioLF Moscow.jpg
Трамвайны вагон Vario LF № 2400 ў Маскве на 17-м маршруце

Also on FANDOM

Random Wiki