FANDOM

К-1М8
Вид спереди
[[Image:{{{Сцяг}}}|30px|]] · [[Image:|30px|]]
Завод-вытворца: Flag of Ukraine Татра-Юг
Агульная інфармацыя
Экземпляры 4
Праект, г 2004
Выпускаўся, гг 2006 —
Маса 42 кг
Макс. хуткасць 75 км/г
Габарыты
Каляіна 1524 мм
Даўжыня 30 640 мм
Шырыня 2 500 мм
Вышыня 3 145 мм
Ёмістасць, чал.
Месцаў для сядзення 62
Месцаў для стаяння 225

У 2006 годзе сумесным прадпрыемствам «Татра-Поўдзень» быў выраблены трохсекцыйнага трамвайны вагон тыпу К-1М8 з нізкім узроўнем падлогі ў сярэдняй частцы вагона (360 мм ад галоўкі рэйкі). Секцыі вагона сочленены шарнірна-шкворневай прыладамі, змантаванымі на хадавых калясках. У пераходах паміж секцыямі ўстаноўлены пераходныя футра з паваротнымі коламі. Канструктыўныя рашэнні і сучасныя тэхналогіі, выкарыстаныя пры вырабе вагона, забяспечваюць яго надзейнасць у эксплуатацыі. На вагоне ўстаноўлена два цягавых прывада з пераўтваральнікамі на IGBT транзістарах, якія кіруюцца з пульта кіроўцы. Дзякуючы вырабе найбольш схільных да карозіі элементаў кузава з нержавеючай сталі і кампазіцыйных матэрыялаў, а таксама прымянення антыкаразійных і лакафарбавых пакрыццяў, якія вырабляюцца перадавымі еўрапейскімі фірмамі, значна павялічаны рэсурс кузава. На вагоне ужыты статычны пераўтваральнік электраэнергіі, які забяспечвае надзейнае харчаванне бартавых нізкавольтных сістэм. Ён таксама выраблены на IGBT транзістарах. Устаноўлены больш дасканалы токапрыёмнік, а таксама радыёінфарматараў з лічбавай сістэмай гуказапісу.

У дадзены момант трамваі эксплуатуюцца ў Кіеве.

Хадавая часткаEdit

Цягавыя рухавікі размешчаны на раме каляскі і злучаны з рэдуктарамі з дапамогай карданных валаў. Падрысораным гумовымі элементамі колы забяспечваюць ціхі і спакойны ход.

Тармазная сістэмаEdit

Вагон абсталяваны наступнымі відамі тармазоў:

  • электра-дынамічнай чес-кім;
  • механічным (дыскавым);
  • электрамагнітным рэйкавым.

КузаўEdit

Кузаў сталёвы, зварной апорнай канструкцыі з штампаваных профіляў з ашалёўкай з ліставай сталі. Кузаў валодае сучаснымі формамі і вялікімі вокнамі, якія забяспечваюць асветленасць салона і агляд. Вагон забяспечаны пяццю дзвярыма якая плануе канструкцыі, якія забяспечваюць хуткі і зручны ўваход і выхад пасажыраў. Ацяпленне пасажырскага салона прадугледжана з дапамогай ацяпляльных элементаў, размешчаных у бакавых сценках вагона. Кабіна кіроўцы ацяпляецца з дапамогай асобнага электрокалорифера. Вагон абсталяваны зручнымі сядзеннямі.

Асвятленне салона пасажыраў забяспечана з дапамогай лямпаў дзённага святла.

ЭлектрапрывадEdit

На вагоне выкарыстаны цягавыя электрарухавікі з самовентиляцией. Цягавы прывад мае пераўтваральнік на сучасных магутных IGBT транзістарах, які забяспечвае паасобнае кіраванне каляскамі. Электраабсталяванне вагона забяспечана сістэмай абароны ад юза і баксавання. У выніку гэтага павышаецца бяспеку эксплуатацыі пры тармажэнні і памяншаецца знос колаў. Для зарадкі акумулятарнай батарэі і харчавання нізкавольтных ланцугоў (24 У) ужываецца статычны пераўтваральнік ИПТ 820/28-160.

Also on FANDOM

Random Wiki