FANDOM

ЛВС-86
TramsKronshtadskaya2008-02-18-05

Трамвай ЛВС-86 на Кранштацкай вуліцы ў Санкт-Пецярбургу

[[Image:{{{Сцяг}}}|30px|]] · [[Image:|30px|]]
Завод-вытворца: Flag of Russia ПТМЗ
Агульная інфармацыя
Экземпляры 26
Праект, г 2005
Выпускаўся, гг 2006 — 2009
Маса 26,11 кг
Макс. хуткасць 75 км/г
Габарыты
Каляіна 1524 мм
Даўжыня 22 500 мм
Шырыня 2 500 мм
Вышыня 3 150 мм
Нізкападлога 60 %
Ёмістасць, чал.
Месцаў для сядзення 38
Месцаў для стаяння 250
Flag of Russia Дадзены артыкул адносіцца да
Партал Трамваі ў Расіі

ЛВС-86 (71-86) - савецкі Шасцівосевы сучленены трамвайны вагон. ЛВС азначае «Ленінградскі Вагон Сучленены». Трамвай гэтага тыпу быў распрацаваны ў 1986 годзе (адсюль індэкс 86 у назве вагона) на ленінградскім ЗРГЭТ (раней ВАРЗ, зараз ПТМЗ - Пецярбургскі трамвайна-механічны завод). Базай для яго паслужыў дасведчаны сучленены вагон тыпу ЛВС-80. ЛВС-86 выпускаліся на ПТМЗ з 1987 па 1997 год, усяго пабудавана 473 вагона розных мадыфікацый. Трамвайныя вагоны ЛВС-86 аж да гэтага часу працуюць ў Санкт-Пецярбургу і працавалі раней на закрытай ў 2004 годзе трамвайнай сістэме горада Архангельска.

ГісторыяEdit

Пасля паспяховага вопыту сучлененых вагонаў тыпу ЛВС-66 і ЛВС-80, завод павінен быў выпусціць дапрацаваную мадэль сучлянення і кузава вагона, у сувязі з гэтым у 1986 годзе на заводзе ВАРЗ (цяпер ПТМЗ) быў распрацаваны прататып мадэлі ЛВС-86. У адрозненне ад ЛВС-80, абсталяванне і кабіну змянілі на аналагічныя ЛМ-68М. У 2003-2004 гг. на ПТМЗ частка ЛВС-86Т былі мадэрнізаваны на контакторные, ў выніку чаго атрымалі пазначэнне ЛВС-86К-М. На іх ўсталявалі новую кабіну і памянялі абсталяванне, ў салоне былі ўсталяваныя новыя сядзення. З 2002 года на ПТМЗ, пазней ТП-1 вырабляецца мадэрнізацыя вагонаў. Вырабляецца абнаўленне кузава, ўсталяванне новага абсталявання, з 2006 года усталёўваюць і новыя двери.С 2008 ў салоне з'явіліся выгнутыя поручні, мяккія сядзення, калориферное ацяпленне, асвятленне заменена на люмінесцэнтныя, тыпу "светлавая паласа".

Спасылкі Edit

Also on FANDOM

Random Wiki