FANDOM

Наваполацкі трамвай
Новополоцк 71-605 СМЕ № 044+042,1

Трамваі КТМ-5 ў Наваполацу

Агульная інфармацыя
Краіна Flag of Belarus Беларусь
Горад Наваполацк
Тып сістэмы пасажырская
Дата адкрыцця 21 мая 1974
Габарыты
Шырыня каляіны 1524 мм
Колькасць маршрутаў 1
Агульная даўжыня маршрутаў 11,5 км
Колькасць вагонаў 38
Эксплуатант
Кампанія-перавозчык НТ КУП "Трамвайный парк"
Схема маршрутаў
Партал Portal icon Трамваі ў Беларусі

Наваполацкі трамвай пабудаваны ў 1967-1974 гадах з мэтай забеспячэння транспартам работнікаў заводу «Палімір», адкрыты 21 мая 1974 года.

Існуе адзіная лінія «з-д Вымяральнік - Нитрон», па якім ідуць 2 маршруту: поўны «з-д Вымяральнік - Нитрон» і скарочаны «Дэпо - з-д Вымяральнік» (з 3 чэрвеня 2004 года). Эксплуатацыйная даўжыня лініі 11 км, каляіна 1524 мм. Па ўсёй даўжыні лінія трамвая размяшчаецца на адасобленым палатне, у горадзе ідзе ў цэнтры ўскрайкавага бульвара (Камсамольская вул. І вул. Блахіна) уздоўж гарадскіх раёнаў, за межамі горада лінія пракладзена ўздоўж ўскрайку лесу, паралельна дарозе.

Да 2003 года трамвай належаў заводу «Палімір», затым перададзены горадзе. Першапачаткова былі планы па прадаўжэнню лініі ў Полацк, захаваліся рэшткі будаўніцтва ў выглядзе закінутых прыпынкаў. Асноўную частку рухомага складу складаюць вагоны вытворчасці УКВЗ: 71-605 (21 адз. 2013 г) і 71-605А (2 адз. 2013). З 2004 год таксама эксплуатуюцца трамваі АКСМ-60.102 беларускай вытворчасці (10 адз. 2012 г). 31 жніўня 2011 прыбыў першы трамвай мадэлі АКСМ-62.103. 22 жніўня 2012 прыбыў 1 трамвай мадэлі АКСМ-60.102.

17 сьнежня 2012 года НТ КУП «Трамвайны парк» абвясціла конкурс па выбары праектнай арганізацыі на распрацоўку праекта па будаўніцтве трамвайнай лініі ў г. Наваполацку. У будучыні плануецца падаўжэнні лініі да горада Полацка.

Спасылкі Edit

Flag of Belarus Трамваі ў Беларусі
ВіцебскМінскМазырНаваполацк

Also on FANDOM

Random Wiki