FANDOM

«Площадь Ленина»
Плошча Леніна
Volgograd leninsquare
Cтанцыя Плошча Леніна
Kраіна Flag of Russia Расія
Горад Валгаград
Дата адкрыцця 5 лістапада 1984 года
Выхад да вуліц праспект ім. У. І. Леніна,

вул. Навумава

Глыбіня залажэння, м. 7
Валгаградскі хуткасны трамвай
Валгаградскі хуткасны трамвай

«Плошча Леніна» - станцыя Валгаградскага метротрама. Размешчана паміж станцыямі «ГЦ Еўропа» і «Комсомольская».

ГісторыяEdit

Станцыя адкрыта 5 лістападзе 1984 ў складзе першай чаргі будаўніцтва. Сваю назву атрымала па аднайменнай плошчы.

Tэхнічная характарыстыкаEdit

Канструкцыя станцыі - односводчатая дробнага залажэння (глыбіня залажэння - 7 метраў). Тунэлі з боку станцыі «ГЦ Еўропа» перакрыжоўваюцца на розных узроўнях, каб забяспечыць магчымасць выкарыстоўваць як астраўныя платформы станцый цэнтральнага ўчастка, так і бакавыя платформы наземных станцый паўночнага ўчастка. Станцыя мае адзін падземны вестыбюль, абсталяваны двума эскалатарамі, якія працуюць на ўздым з 7:30 да 13:00 і з 15:00 да 18:00, і лесвіцай для спуску (а таксама і для ўздыму ў гадзіны, калі эскалатары не працуюць). З вестыбюля пасажыры трапляюць у падземны пераход, які злучае два бакі праспекта Леніна. Мае выхад на аднайменную гарадскую плошчу, у тым ліку да знакамітага дому Паўлава. У некалькіх хвілінах хады ад станцыі размешчаны музей-панарама «Сталінградская бітва».

AфармленнеEdit

Станцыя аздобленая мармурам і чырвоным гранітам. На падлозе станцыі выкладзены геаметрычны ўзор. Паўднёвую кантавую сцяну займае вітраж са складанай кампазіцыяй ідэалагічнага зместу, увянчанай выявай сярпа і молата. За ім можна бачыць невыкарыстоўваемай частка станцыі, падрыхтаваная па стандартах метро (з высокай платформай, нізкай столлю і тонкімі круглымі калонамі).

Глядзіце таксамаEdit