FANDOM

«Площадь Чекистов»
Плошча Чэкістаў
Volgograd chekistov
Cтанцыя Плошча Чэкістаў
Kраіна Flag of Russia Расія
Горад Валгаград
Раён Варашылаўскі
Папярэдняя станцыя Пионерская
Наступная станцыя Профсоюзная
Дата адкрыцця 5 лістапада 1984 года
Тып наземная
Колькасць платформаў 1
Тып платформаў берагавая
Форма платформаў прастакутная
Даўжыня платформаў, м 35
Выхад да вуліц вул. Калініна,

вул. Рабоча-Сялянская

Flag of Russia Дадзены артыкул адносіцца да
Партал Трамваі ў Расіі
Валгаградскі хуткасны трамвай
Валгаградскі хуткасны трамвай

  • Піянерская
  • Эстакада праз пойму ракі Царыцы
  • Плошча Чэкістаў

«Плошча Чэкістаў» - канчатковая станцыя маршруту СТ-1 валгаградскага метротрама. Наступная станцыя на лініі «Піянерская».

Станцыя складаецца з адзінай платформы, размешчанай на разваротным кальцы. Гэтая канчатковая станцыя з'яўляецца часовай. Па першапачатковых планах яна павінна была быць зачыненая пасля адкрыцця 2-й чаргі хуткаснага трамвая, але з-за праблем з фінансаваннем новы ўчастак не будзе забяспечаны дастатковай колькасцю двухбаковага рухомага складу і на нявызначаны перыяд на лініі будуць захоўвацца Татры Т3, якія будуць хадзіць да плошчы чэкістаў. Толькі пасля поўнага абнаўлення рухомага складу кольца і станцыя будуць зачыненыя.

Кальцо размешчана на схіле яра, адукаванага поймай ракі Царыца, некалькі ніжэй аднайменнай плошчы. Станцыя не мае вялікага пасажырапатоку, у вялікай ступені дублюе «Піянерскую», размешчаную на адлегласці каля 200 метраў на другім баку рова, адукаванага поймай ракі Царыца.

Кольца з'яўляецца аднапутных, але ёсць яшчэ адзін вонкавы шлях, які ўздымаецца ўверх па схіле яра. Ён выкарыстоўваецца для адстою спецыяльнай тэхнікі і перавозкі вагонаў на рамонтны завод. Цікава, што перавозка вагонаў ажыццяўляецца на трэйлерах, так як лінія метротрама ня злучаецца з цэнтральнай трамвайнай сеткай Валгаграда.

Раней платформа размяшчалася ў іншым месцы, адразу пасля павароту шляхоў з эстакады ў бок кольцы, аднак быў перанесены на цяперашняе месца пры будаўніцтве партала для сыходзяць пад зямлю тунэляў цяпер адкрытай другой чаргі хуткаснага трамвая.

Also on FANDOM

Random Wiki