FANDOM

«Пионерская»
Піянерская
Volgograd pionyerskaya2
Cтанцыя Піянерская
Kраіна Flag of Russia Расія
Горад Валгаград
Раён Цэнтральны,

Варашылаўскі

Папярэдняя станцыя Камсамольская
Наступная станцыя Плошча Чэкістаў
Дата адкрыцця 5 лістапада 1984 года
Тып эстакадная
Колькасць платформаў 2
Тып платформаў берагавыя
Форма платформаў прамая
Даўжыня платформаў, м 102
Выхад да вуліц праспект ім. У. І. Леніна,

вул. Красназнаменская

Валгаградскі хуткасны трамвай
Валгаградскі хуткасны трамвай

«Піянерская» - станцыя Валгаградскага метротрама. Размешчана паміж станцыямі «Камсамольская» і «Прафсаюзная» / «Плошча Чэкістаў». Знаходзіцца на мосце праз пойму ракі Царыца. Эстакада, на якой размешчана станцыя, была прыбудавана да ўжо існавалага аўтамабільнаму мосце з паўночна-заходняга боку на некалькі метраў ніжэй (такім чынам, узровень даху станцыі прыкладна супадае з узроўнем праезнай часткі). Пад станцыяй "Піянерская" ў пойме знаходзіцца станцыя Малой Прыволжскай чыгункі.

ГісторыяEdit

Станцыя адкрыта 5 лістападзе 1984 ў складзе першай чаргі будаўніцтва.

BестыбюліEdit

На станцыі 1 наземны вестыбюль з паўночна-усходняга боку, і гэтая станцыя адзіная ў Валгаградзе, на якой вестыбюль з'яўляецца наземным. Ён размешчаны ў пачатку моста, і, такім чынам, на скрыжаванні праспекта Леніна з Краснознаменскaй вуліцай. На кожную з платформаў вядзе лесвіца і два эскалатара (працуюць на ўздым). Да адкрыцця другой чаргі эскалатары на платформе, куды прыбывалі склады ад «Плошчы Чэкістаў», не выкарыстоўваліся, так як пасажырапаток з боку станцыі, размешчанай прыкладна ў 200 метрах ад «Піянерскай», практычна адсутнічаў. Пачынаючы з 1 снежня 2011 года ўсе эскалатары зноў запушчаны ў эксплуатацыю.

Tэхнічныя характарыстыкіEdit

Канструкцыя станцыі - эстакадная. Станцыя, аналагічна наземным станцыях валгаградскага метротрама, мае бакавыя платформы. Таму, каб дзверы трамвайных вагонаў адкрываліся з боку платформы, тунэлі з боку «Камсамольскай» перакрыжоўваюцца.

AфармленнеEdit

Практычна ўся плошча бакавых сцен занятая вокнамі, якія падзелены металічнымі калонамі. Пол аздоблены светлым гранітам, на ім выкладзены просты геаметрычны арнамент. Эскалаторные хады аформленыя круглымі вокнамі.

Цікавыя фактыEdit

На сапраўдны момант у Расіі існуюць тры маставых станцыі метрапалітэна: акрамя «Піянерскай», гэта «Вераб'ёвы горы» ў Маскве і «Аметьево» ў Казані. Пры гэтым станцыя «Піянерская» была адзінай дзеючай маставой станцыяй на тэрыторыі Расіі з моманту яе адкрыцця ў 1984 годзе да паўторнага адкрыцця «Вараб'ёвых гор» пасля рэканструкцыі ў 2002 годзе.

Also on FANDOM

Random Wiki